Head ettevõtjad ja kohaliku elu edendajad,
Pärnumaad ja Viljandimaad ühendava Rohelise Jõemaa Koostöökogust on alguse saanud sihtkoha ühisturundusprojekti mõte. Idee on kiiresti kasvanud 2 maakonna üleseks ja SA Pärnumaa Turismile on tehtud ettepanek tulla appi projekti koordineerima. Projekti ettevalmistava etapina ja sisendi kogumise alustamiseks korraldame koolituse, mille käigus käiakse läbi turunduse põhitõed ja kogutakse kokku osalejate ettepanekud ja ideed tulevase projekti sisu kohta. Samuti saame tuttavaks naabritega nii oma maakonnast kui naaber-maakonnast.
Koolitus toimub 11.jaanuar 2016 a. Olustvere Mõisas (http://www.olustveremois.ee/)
Osalustasu: 16 eur (ei lisandu käibemaksu), mis katab kohvipauside ja lõunasöögi kulud.
Registreerimistähtaeg: 6.jaanuar 2016 a. kl 14:00.
Registreeru SIIN
Koolituse ja koolitajate tutvustus: Kadi Elmeste ja Aet Kull on olnud turundusega seotud aastaid, seda õppides, õpetades ja igapäevaselt praktiseerides. Tänasel päeval kulub Kadil põhiline aeg tegutsemiseks oma ettevõttes Turismiturundus OÜ, turundades ja koolitades nii turismiettevõtteid kui ka teisi tubilisid tegijaid. Aet hoolitseb igapäevaselt selle eest, et Ettevõtluskõrgkooli Mainor tudengid saaksid turundusalaselt haritud ja vabal ajal renoveerib ühte mõnusat mõisaveskit Mulgimaal. Arutleme turunduse teemadel, mida ettevõtjad peavad igapäevaselt meeles pidama, et meid ümbritsevas infomüras silma paista. Seome senistel koolitustel saadud teadmised ja vaatame, kuidas need praktikas kajastuvad. Otsime koos uusi võimalusi läbi ühisturunduse võtme, et seeläbi turunduskulusid vähendada ja nähtavust suurendada. Ajakava koostades oleme arvestanud, et päev kujuneb vastavalt osalevate ettevõtjate vajadustele ja sellest lähtudes kajastame ettevõtjate jaoks olulisemaid teemasid põhjalikumalt.
Koolituse ajakava:
9.30 – 11.00 Mida me võidame turundusest ja ühisturundusest? Positsioneerimine ja ümberpositsioneerimine.
11.15 – 11.30 Kohvipaus
11.30 – 12.45 Unikaalne müügiargument praktikas. Klienditeekond ehk teeninduse täiuslikkuse teekond. Ettevõtte kvaliteedi analüüsimine ja arendusvõimaluste leidmine.
12.45 – 13.30 Lõuna
13.30 – 15.00 Kuidas mõjutada potensiaalsete klientide ostuotsust? Turunduskommunikatsiooni meetmed – isiklik müük, otseturundus, müügiedendus, reklaam.
15.00 – 15.15 Kohvipaus
15.15 – 16.30 Kuidas mõjutada potentsiaalsete klientide ostuotsust? Turunduskommunikatsiooni meetmed – suhtekorraldus, sündmusturundus, internetiturundus, mobiiliturundus. Turunduse eesmärgid. Kuidas mõõta turunduse tulemuslikkust?
Küsimuste korral võtke julgesti ühendust kaire.ilus@visitparnu.com või 52 50899.