Projekti partnerid:
Rohelise Jõemaa Koostöökogu
Pärnu Lahe Partnerluskogu
Mulgimaa Arenduskoda
Koordinaator: SA Pärnumaa Arenduskeskus (SA Pärnumaa Turism)
Rohelise Jõemaa Koostöökogu tegevuste kokkuvõte:
ÕPPEREISID:
Eesmärgiks: koostöö arendamine ja piirkonna tutvustamine.
16.-17.05.2017 õppereis Rohelise Jõemaa ja Mulgimaa piirkonda, osalejaid 22 sh RJK piirkonnast 7 osalejat;
24.05.2017 õppereis Pärnu Lahe Partnerluskogu piirkonda, osalejad 26 sh RJK piirkonnast 8 osalejat;
25.-26.10.2017 õppereis Rujiena ja Gauja (Läti) piirkonda, osalejaid 41, sh RJK piirkonnast 11 osalejat. Tagasiside.
Reisikorraldajate FAM reis 23.-24.04.2019 Pärnu- ja Viljandimaale, osales 16 reisikorraldajat. Tagasiside.
SIHTRÜHMAPÕHISE TOOTE ARENDAMISE JA TURUNDAMISE KOOLITUSED:
Eesmärk:õppida mõistma seminari- loodus, pere, huvi ja sündmusturisti/kõlalise ootusi soove ja vajadusi, kasutades klienditeekonna mudelit ja teenuse disaini printsiipe disainida neile sobilikud tooted ja teenused. Lisaks õpitakse koostama disainitud toodetele ja teenustele sobilikku turundusmeetmestikku ning seda praktiliselt ellu rakendama. Koolituse kolmas fookus on ühistoodete ja – marsruutide arendamisel, et suurendada piirkonna atraktiivsust ja tootepakkumist.
Teema 1:„Kliendirühmad, nende ootuste-soovide ja vajaduste kaardistamine ja analüüsimine; terviklik klienditeekonna analüüs; tootepakkumise disainimine lähtuvalt kliendist; koosoleku-, loodus-, pere-, huvi – ja sündmustoodete spetsiifika.
Toimus Vanaõue Puhkekeskuses, osalejaid 27, sh RJK piirkonnast 15 osalejat.
Teema 2: Sotsiaalmeedia kasutamine edenduses ja turunduses. Inspiratsioon, tehnilised nõuanded, nipid ja trikid; loosimängude korraldamine, postituste boostimine, sihtimine ja bannerkampaaniate loomine, sisuloome: head tekstid, silmapaistvad visuaalid ja lihtsad sisuloome äpid, workshop – kõik saavad õpitut ise järgi proovida.
Toimus Kivi turismitalus, osalejaid 34, sh RJK piirkonnast 15 osalejat.
Teema 3:Turundusmeetmestik praktikas. Positsioneerimine ja unikaalne müügiargument. Kuidas mõjutada potentsiaalsete klientide ostuotsust? Internetiturundus. Kuidas suunata külastajaid kodulehele ja kodulehe optimeerimine.
Toimus Jõulumäe Tervisespordikeskuses, osalejaid 21, sh RJK piirkonnast 8 osalejat.
Teema 4: Pildi- ja videotöötlus, lihtsama trükise kujundamine. Toodete hinnastamine (sh kuluarvestus ja hinnakujundus).
Toimus Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis, osalejaid 27, sh RJK piirkonnast 14 osalejat.
Teema 5:Ühistoodete, sh tasulised paketid ja tasuta marsruudid, kujundamine valitud sihtrühmadele. Ühistoote hinnastamine.
Toimus Vanaõue Puhkekeskuses, osalejaid 23, sh RJK piirkonnast 11 osalejat.
Koolituste tagasiside
MESSIDEL OSALEMINE
- Balttour 2018 – 11 osalejat;
- TourEst 2018 – 15 osalejat;
- Balttout 2019 – 11 osalejat.
MOBIILNE RAKENDUS
Rakendus põhikomponendiks on ettevõtjate pakkumused ehk objektid, millest moodustatakse inspiratsiooniteemad. Teemasid kuvatakse nii detailvaatena kui ka teekonnana kaardirakendusel. Objektidest saab luua teekondi. Rakendus on eesti, läti ja inglise keelne.
- Kujunduse loomine
- Logo kujundus
- Rakenduse välja töötamine
- Rakenduse arendamine
TRÜKISED
- Maitsete rada Pärnumaalt Mulgimaalt – eesti ja läti keelne;
- Soomaa – Jõemaa – läti keelne;
- 64 looduskaunist kohta – eesti, läti, inglise ja saksa keelne;
- Kultuuripärandi pärlid – eesti, läti, inglise ja saksa keelne.
Trükiste failid on leitavad siit
FOTOD JA VIDEOD
Pildid igast aastaajast ning lisaks olulistest sündmustest.
- 453 fotot
- 6 videot + 1 üleüldine tutvustav video
Pildid ja videod on leitavad siit